För oss som arbetar inom omsorg & stöd är det viktigt att få reda på vad du som brukare/anhörig/besökare tycker om den service och de tjänster som vi utför. Det hjälper oss utveckla och förbättra våra verksamheter. Alla, brukare, anhörig och besökare, är välkomna att lämna synpunkt.
Inom omsorg och stöd ingår:
Du lämna förslag på förbättringar, synpunkter, beröm eller kritik på Individ- och omsorgsförvaltningens verksamhetsområde och/eller tjänster. Alla synpunkter publiceras med handläggarens svar när ärendet avslutats. Personuppgifter avidentifieras*.
Alla synpunkter registreras i en databas, även personuppgifter. Det innebär att inlämnade uppgifter blir en offentlig handling som alla har rätt att ta del av. Undantag är uppgifter som sekretesskyddas enligt lag.
Sekretessprövning görs alltid när synpunkten kommer in till Individ- och omsorgsförvaltningen.
Din synpunkt besvaras av ansvarig chef.
Har du uppgett en e-postadress återkommer vi med en bekräftelse inom 24 timmar tillsammans med information om vem som handlägger ditt ärende samt kontaktuppgifter. Din handläggare kontaktar dig inom fem arbetsdagar med svar på ditt ärende.
Hjälpte informationen på den här sidan dig?