Kvalitet

Vi vill bli ännu bättre på att ge dig service med rätt kvalitet. Därför vill vi ha många synpunkter på våra verksamheter och tjänster och lära av dessa - oavsett om det är klagomål, synpunkter eller beröm.

Kvalitet och utvärderingar

Kommunen genomför utvärderingar för att kunna utveckla och förbättra våra olika verksamheter och den service som erbjuds dig som kommuninvånare. Dessa utvärderingar, som sker bland annat genom enkäter och analyser, görs för att kunna hitta brister men även för att lyfta fram det vi är bra på!

Kvalitetsgarantier

En kvalitetsgaranti är både ett löfte och en upplysning om vad du som kommuninvånare har rätt att förvänta dig för tjänster och service av kommunen.

Politikernas roll i kvalitetsarbetet

Politikernas uppgift är bland annat att ange riktlinjer kopplade till budget för vilka tjänster och vilken service i kommunen de är beredda att garantera. De lägger därmed ribban.

Sidansvarig: Marie Palmkvist
Sidan uppdaterad 2016-04-15

Tala om vad du tycker

Synpunkter, positiva eller negativa

Fyll i på skärmen direkt eller skicka in det med posten.

Länkar

Skurups kommun

Växel 0411-53 60 00 eller alfanummer 0771-SKURUP (0771-758787)
Organisationsnummer 212000-1082
Öppet: mån-fre 8-16.30
Besöksadress: Stora Torggatan 4 Karta
Postadress: 274 80 Skurup
Kontakta oss på Skurups kommun

Vi är en fairtrade city

In English

Selected information in English - Manually translated pages.

Auf Deutsch

Ausgewählte Informationen auf Deutsch - Professionell übersetzte Seiten.

På www.skurup.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta surfa godkänner du att vi använder cookies. Vad är cookies?